5 typów ćwiczeń, żeby seks był przyjemniejszy

8196-203-ico-wu.jpg

Na pewno zdajesz sobie sprawę z tego, iż ćwiczenia ciała są doskonałe dla zdrowia. Ale czy wiesz, że zajęcia na siłowni pozwalają również czerpać więcej satysfakcji z seksu? Jeżeli będziesz ćwiczył dwa-trzy razy w tygodniu, podniesiesz swój łóżkowy potencjał, sprawność i wigor. Poznaj 5 wariantów ćwiczeń, które najskuteczniej ulepszą twoje łóżkowe igraszki!
Trening podnoszenia ciężarów kamagra zel
Każdy lekarz powinien rekomendować trening siłowy pacjentom, którzy chcą polepszyć jakość swojego seksu. Ten rodzaj treningów ożywia produkcję testosteronu, który jest zasadniczym hormonem biorącym odpowiedzialność za męski apetyt seksualny. Zdecyduj się na trening z takim obciążeniem, które doprowadzi do tego, iż poczujesz zmęczenie przed dziesiątym powtórzeniem. Ilość testosteronu podnosi się, gdy wykonujesz krótkie, intensywne ćwiczenia, takie właśnie jak zajęcia na siłowni.

Żeby poprawić jakość życia erotycznego, ćwicz pompki, przysiady oraz brzuszki. Ćwiczenia budujące masę mięśniową wzmacniają ramiona, mięśnie klatki piersiowej oraz brzucha, pozwalając poczuć większe zadowolenie z seksu. Rozwój górnych części ciała pozwoli Ci dłużej uprawiać seks – dużo z tych grup mięśniowych pracuje w czasie stosunku.
Ćwiczenia Kegla
Ćwiczenia Kegla są zalecane także dla mężczyzn – pozwalają na przedłużenie stosunku i upraszczają panowanie nad wytryskiem, wzmacniając mięsień łonowo-guziczny – ten, który umożliwia także zatrzymanie moczu. Nazwane nazwiskiem lekarza z Los Angeles ćwiczenia poprawiają efektywność mięśni dna miednicy, co pozytywnie oddziałuje na jakość zbliżeń. Mężczyźni powinni wykorzystywać mięśnie Kegla, żeby opóźnić wytrysk, napinając je przed orgazmem. wiecej na naszej stronie tadalis

Next PagePrevious Page
Similar Posts

Add your comment