5 sposobów ćwiczeń, żeby seks był lepszy

7351-410-ico-wu.jpg

Zapewne wiesz dobrze o tym, iż ćwiczenia ciała są świetne dla zdrowia. Ale czy wiesz, iż zajęcia na siłowni pozwalają też czerpać więcej przyjemności z seksu? Jeśli będziesz trenował dwa-trzy razy w tygodniu, podwyższysz swoje łóżkowe możliwości, sprawność i wytrzymałość. Zapoznaj się z 5 typami ćwiczeń, które najlepiej poprawią twoje łóżkowe zdolności!
Trening podnoszenia ciężarów
Każdy przedstawiciel grupy lekarskiej powinien rekomendować trening siłowy pacjentom, którzy pragną udoskonalić jakość swojego pożycia intymnego. Ten rodzaj ćwiczeń pobudza produkcję testosteronu, który jest kluczowym hormonem odpowiedzialnym za męski popęd seksualny. Zdecyduj się na trening z takim obciążeniem, które doprowadzi do tego, iż poczujesz zmęczenie przed dziesiątym powtórzeniem. Poziom testosteronu wzrasta, kiedy wykonujesz krótkie, intensywne ćwiczenia, takie właśnie jak zajęcia na siłowni. tania viagra

Żeby udoskonalić jakość życia erotycznego, rób pompki, przysiady oraz brzuszki. Ćwiczenia budujące masę mięśniową wzmacniają ramiona, mięśnie klatki piersiowej i brzucha, pozwalając poczuć większe zadowolenie z seksu. Rozwój górnych części ciała pozwoli Ci dłużej uprawiać seks – sporo z tych grup mięśniowych pracuje w trakcie stosunku.
Ćwiczenia Kegla
Ćwiczenia Kegla są wskazane także dla mężczyzn – umożliwiają przedłużenie stosunku i upraszczają kontrolę wytrysku, rozwijając mięsień łonowo-guziczny – ten, który umożliwia także zatrzymanie moczu. Nazwane nazwiskiem lekarza z Los Angeles ćwiczenia zwiększają efektywność mięśni dna miednicy, co pozytywnie oddziałuje na jakość zbliżeń. Mężczyźni powinni wykorzystywać mięśnie Kegla, aby opóźnić wytrysk, napinając je przed orgazmem. wiecej znajdziecie tutaj levitra tanio

Next PagePrevious Page
Similar Posts

Add your comment