Klucz do twojej mocy

indeks1
Sekret Twojej mocy

Co w takim razie działa? Dieta! Przede wszystkim – dbaj o swoją wagę. Wyszło na jaw, iż nadprogramowa ilość kilogramów w postaci tłuszczyku sprzyja obniżaniu się poziomu testosteronu we krwi. I odwrotnie – redukcja ilości tkanki tłuszczowej wywołuje podniesienie poziomu testosteronu, a co za tym idzie, większe libido. Nie można jednak popadać w skrajności – tłuszcze to ważne składniki odżywcze, których rola polega między innymi na współtworzeniu kilku hormonów, przykładowo… testosteronu. Rozciągnięte w czasie albo częste głodówki lub kompletne
potencja
wykluczenie wszelakiego rodzaju tłuszczów z diety, mimo małej lub dobrej masy ciała także może ujemnie wpływać na ilość tego hormonu.

Zdrowe serce – zdrowy seks

Postępuj wedle zasady „to, co odpowiednie dla mojego serca, jest dobre dla mojego penisa”. Nadmierne spożywanie tłuszczów zwierzęcych i cholesterolu sprzyja odkładaniu się złogów w układzie krwionośnym. Stąd zmniejsza się ich przekrój poprzeczny, a w ślad za tym – przepływ krwi. Skoro wzwód polega na wypełnieniu ciał jamistych członka krwią, nie należy chyba pisać jaki będzie skutek, kiedy tej krwi do rzeczonego narządu przypłynie za mało. Wszystko jest dla człowieka, jednak, jeśli pragniesz zachować pełnię sił seksualnych, swoje ulubione „męskie jedzenie” – golonkę, karkówkę, viagra
kiełbasę, tłuste mielone czy boczek w każdej postaci odłóż na specjalne okazje. W zamian za to zaprzyjaźnij się z warzywami (posiadają sporo błonnika, który efektywnie wpływa na spadek ilości cholesterolu we krwi), spożywaj chude mięso oraz chudy nabiał, nie jedz codziennie żółtego sera.

Next PagePrevious Page
Similar Posts

Add your comment