Menu na potencję

close-up-of-a-woman-sitting-away-from-a-man-on-a-bed-and-thinking-939932-1728x800_c

Istotnym elementem mającym wpływ na potencję jest właściwe jedzenie. Zbilansowana może łatwo poprawić nie tylko jakość potencji, ale też płodność. Zwróćmy chociażby uwagę na to, co tracimy podczas ejakulacji. Jak się okazuje, dochodzi wtedy do dosyć poważnych ubytków selenu. Możemy go unormować jedząc niektóre ryby, orzechy, cebulę lub nasiona pszenicy. Kolejny bardzo istotny składnik naszego męskiego menu to cynk, który odpowiada za przemianę testosteronu, ten natomiast pobudza nasze libido. W chwili spożywania alkoholu czy palenia tytoniu tracimy cynk, ale można go uzupełnić jedząc potrawy strączkowe, wybrane ryby, mięso, żółtka jaj lub ostrygi.
Szalenie ważnym składnikiem jest też arginina, która stanowi 80 procent spermy. Arginina zwiększa wytwarzanie spermy i zwiększa żywotność plemników. Składnik tadalis ten uczestniczy również w procesie chemicznym zmiany w tlenek azotu, co sprawia, że naczynia krwionośne poddają się powiększeniu i możliwa jest lepsza erekcja. Argininę spotkać można w takich składnikach jak czekolada, wołowina, orzechy nerkowca, niektóre ryby, orzechy, ziarna słonecznika czy indyk.
Należy zwrócić również uwagę na witaminy, przede wszystkim na witaminę E, jaka jest określana witaminą płodności. Znajdziemy ją w warzywach liściastych, kurzych jajach, zarodkach pszenicy a także ciemnym pieczywie. Inna witamina to beta-karoten, która ma wpływ na odpowiednie wytwarzanie hormonów. Jeśli chcemy poprawić jego poziom warto sięgnąć do marchewki, szpinaku, dyni czy batatów.
tekst dostepny na stronie potencja

Next PagePrevious Page
Similar Posts

Add your comment